Ohjeita sähköiseen asiointiin

Ohjeita sähköiseen asiointiin

TTT:n jäsensivuilla voit varata lomahuoneiston Leviltä tai Vierumäeltä. Sähköisessä asioinnissa voit muun muassa tarkistaa ja päivittää omat tietosi sekä hakea koulutukseen.

Jos kirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä TTT:n toimistoon sähköpostilla toimisto(a)tttry.fi tai palaute-lomakkeella.

Ensimmäinen sisäänkirjautuminen

Käyttäjätunnuksesi on aina oma jäsennumerosi, joka on jäsenkorttisi alalaidassa olevan numeroyhdistelmän ensimmäinen numerosarja (1–6 numeroa). Salasana on ensimmäisellä kirjautumiskerralla henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä numeroa (ppkkvv).

Järjestelmä vaatii sinua muuttamaan salasanan heti ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Uuden salasanan tulee sisältää 5–12 merkkiä. Huomaa, että isoilla ja pienillä kirjaimilla on salasanassa merkitystä.

Seuraavat kirjautumiskerrat

Jatkossa kirjaudut järjestelmään käyttäjätunnuksella, joka on jäsennumerosi ja itse antamallasi salasanalla. Voit vaihtaa salasanan uudelleen myöhemminkin.

Uloskirjautuminen

PardiaPlus-jäsensivut ja sähköinen asiointi -palvelut ovat toteutettu ns. kertakirjautumisperiaatteella, joten sinun ei tarvitse kirjautua ulos esim. lopettaessasi sähköinen asiointi -palvelun. Uloskirjautuminen kannattaa siis tehdä vasta, kun haluat poistua palveluista kokonaan.

Salasanan unohtuminen

Jos unohdat salasanasi, tilaa uusi salasana sisäänkirjautumissivun linkistä. Voit valita, haluatko uuden salasanan sähköpostilla vai tekstiviestinä. Voit tilata uuden salasanan vain, jos sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi löytyy jäsenrekisteristämme. Voit tarkistaa ja tarvittaessa muuttaa osoitteen sähköisessä asioinnissa.

Jos et saa salasanaa sähköpostiisi, se voi johtua sähköpostisi tiukoista roskaposti- tai spam mail -suodatusasetuksista.

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta tai matkapuhelinta, ota yhteyttä TTT:n toimistoon sähköpostilla toimisto(a)tttry.fi tai palaute-lomakkeella.